РІЧНИЙ ЗВІТ

ПРО ДІЯЛЬНІСТЬ ЯМПІЛЬСЬКОГО ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО  ЗАКЛАДУ ЯСЛА - САДОК "МАЛЯТКО"  ЗА 2022/2023 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

 

 

Дошкільний навчальний заклад  ясла – садок «Малятко»  знаходиться у комунальній власності Ямпільської територіальної громади. Засновником закладу дошкільної освіти є Ямпільська селищна  рада.

Заклад дошкільної освіти здійснює освітню діяльність відповідно до Статуту, колективному договору, річному плану роботи, освітньої програми закладу та стратегії розвитку закладу в умовах воєнного стану.

Важливим завданням дошкільної освіти є консолідація зусиль влади, закладів освіти, громадськості з метою забезпечення необхідних умов для розвитку, освіти, повноцінної соціалізації дітей і створення безпечного освітнього середовища. Постійний діалог між практиками, науковцями, засновниками ЗДО, представниками громад, державних органів дають змогу оцінити та визначити необхідні заходи в організації діяльності закладів у воєнний час та такі заходи, які будуть спрямовані на відродження дошкільної освіти у повоєнний період.

 

              Організація освітнього процесу в закладі дошкільної освіти здійснюється відповідно до законодавчої та нормативно - правової база дошкільної освіти. Це, зокрема:

 – Конституція України;

– Конвенція про права дитини (редакція від 20.11.2014);

Ø     Закони України:

– «Про освіту» (редакція від 16.01.2020);

– «Про дошкільну освіту» (редакція від 16.07.2019);

– «Про охорону дитинства» (редакція від 09.08.2019);

– «Про місцеве самоврядування в Україні» (редакція від 01.03.2020);

Ø     Постанова Кабінету Міністрів України від 27.01.2021 № 86 «Положення про заклад дошкільної освіти»;

Ø     наказ Міністерства охорони здоров’я України від 24.03.2016 № 234 «Про затвердження Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів»;

      – наказ Міністерства економіки України від 28.09.2021 № 620-21 «Про затвердження професійного стандарту «Керівник (директор) закладу дошкільної освіти»;

      – наказ Міністерства економіки України від 19.10.2021 № 755-21 «Про затвердження професійного стандарту «Вихователь закладу дошкільної освіти»;

      – наказ Міністерства освіти і науки України від 09.09.2022 № 805, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 21.12.2022 за № 1649/38985 «Положення про атестацію педагогічних працівників»;

      – наказ Міністерства освіти і науки України від 29.11.2022 № 1062 «Про затвердження Типової програми пвдвищення кваліфікації педагогічних працівників щодо впровадження професійного стандарту «Керівник (директор) закладу дошкільної освіти»;

      – наказ Міністерства освіти і науки України від 29.11.2022 № 1067 «Про затвердження Типової програми пвдвищення кваліфікації педагогічних працівників щодо впровадження професійного стандарту «Вихователь закладу дошкільної освіти»;

Ø     лист Міністерства освіти і науки України від 14.08.2020 № 1/9-436 «Про створення безпечного освітнього середовища в закладі освіти та попередження і протидії булінгу (цькуванню)»;

– лист Міністерства освіти і науки України від 07.07.2021 № 1/9-344 «Планування роботи закладу дошкільної освіти на рік»;

– лист Міністерства освіти і науки України від 03.06.2022 № 1/6015-22 «Про методичні рекомендації впровадження професійного стандарту керівника (директора) закладу дошкільної освіти»;

– лист Міністерства освіти і науки України від 20.12.2022 № 1/15511-22 «Про методичні рекомендації щодо впровадження професійного стандарту «Вихователь закладу дошкільної освіти»;

– лист Міністерства освіти і науки України від 15.06.2022 № 1/6435-22 «Щодо забезпечення освіти осіб з особливими освітніми потребами»;

– лист Міністерства освіти і науки України від 31.05.2023 № 4/1798-23 «Про організацію діяльності закладів дошкільної освіти в літній період в умовах воєнного стану».

 

Питання організаційних аспектів діяльності закладів дошкільної освіти в умовах воєнного стану в Україні регулюються нормативно-правовою базою в умовах воєнного стану:

– лист Міністерства освіти і науки України від 17.03.2022 № 1/3475-22 «Про зарахування до закладів дошкільної освіти дітей із числа внутрішньо переміщених осіб»;

– лист Міністерства освіти і науки України від 22.03.2022 № 1/6887-22 «Щодо збереження мережі закладів дошкільної освіти та захисту прав їх працівників»;

– лист Міністерства освіти і науки України від 29.03. 2022 № 1/3737-22 «Про забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні»;

– лист Міністерства освіти і науки України від 02.04.2022 № 1/3845-22 «Про рекомендації для працівників закладів дошкільної освіти на період дії воєнного стану в Україні» ;

– лист Міністерства освіти і науки України від 25.04.2022 № 1/4428-22 «Методичні рекомендації щодо проведення просвітницької роботи з учасниками освітнього процесу в закладах дошкільної освіти з питань уникнення враження мінами, вибухонебезпечними предметами та ознайомлення з правилами поводження в надзвичайних ситуаціях»

Організація освітнього процесу у закладі дошкільної освіти у 2023-2024 н.р. відбувається  відповідно до Базового компонента дошкільної освіти (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.01.2021 № 33 «Про затвердження Базового компонента дошкільної освіти (Державного стандарту дошкільної освіти) нова редакція»), з урахуванням під час взаємодії з дітьми «Методичних рекомендацій до оновленого Базового компонента дошкільної освіти».

В умовах воєнного стану зазнала змін організація роботи закладу дошкільної освіти. Особливість організації освітнього процесу залежить від безпекової ситуації у населеному пункті, ураховуючи зазначене, у роботі необхідно керуватися наступними нормативно-правовими актами:

– Розпорядження Кабінету Міністрів України від 07.04.2023 № 301-р «Про схвалення концепції безпеки закладів освіти»;

– лист Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 14.06.2022 № 03-1870/162-2 «Про організацію укриття працівників та дітей у закладах освіти»;

– лист Міністерства освіти і науки України від 20.06.2023 № 1/8820-23 «Про організацію безпечного освітнього простору в закладах дошкільної освіти та обладнання укриттів».

 

             У дошкільному закладі протягом навчального року функціонувало 6 груп.

З них:

1 група раннього віку

5 груп дошкільного віку

Режим роботи груп: 10,5 год.

 

У дошкільному навчальному закладі функціонують:

Ø       кабінет завідувача;

Ø       методичний кабінет;

Ø       кабінет психолога;

Ø       музична та спортивна зали;

Ø       ізолятор;

Ø       кабінет бухгалтера;

Ø       медичний кабінет;

Ø       кабінет завідувача господарства та комірника.

Заклад працює за програмою виховання та навчання дітей від 2 до 7 років «Дитина»,  Базовим  компонентом дошкільної освіти,  використовує  традиційні  методики  та  інноваційні технології:  В.Сухомлинського,  С.  Русової,  Л.Фесюкової,  Н.В. Гавриш,   пошуково  –  дослідницька діяльність, ТРВЗ,  психолого  –  педагогічне проектування  за  Піроженко  тощо.  Це  дає  можливість забезпечити особистісно-орієнтований підхід до організації життєдіяльності дітей, їх ранню  розвинутість,  креативність,  самостійність,  незалежність, самодостатність.

Для реалізації освітньої діяльності в закладі використовуються парціальні програми:

за освітньою лінією "Особистість дитини": з основ здоров'я та БЖД "Про себе треба знати, про себе треба дбати" та хрестоматії для читання "Барвисте життя" (автор Л.В. Лохвицька).

Виконуючи завдання намічені у річному плані за 2022-2023 н.р., педагогічний колектив закладу намагався створити найсприятливіші умови для успішного розвитку, навчання та виховання дітей. Заняття було провідною, але не єдиною формою навчання дітей. На заняття виносився лише основоположний зміст програми, який знаходив своє продовження в посиланнях на додаткові завдання через інтернет ресурси В роботі з дітьми використовувались як традиційні так і нетрадиційні підходи; цікаво проходили заняття у формі онлайн- змагань, подорожей, екскурсій.

Впроваджуючи інноваційні технології в практику роботи з дітьми педагоги проводили тематичні, комплексні, комбіновані, інтегровані, домінантні, сюжетно – динамічні заняття в залежності від освітніх ліній, обраного напрямку, що забезпечує високу продуктивність діяльності дітей..

Дієвою формою підвищення наукового, фахового та методичного рівня педагогів є, було і залишається самоосвіта,участь в різного роду вебінарах, науково-методичних конференціях,семінарах в онлайн-режимі. Педагоги нашого закладу приймали активну участь у даних заходах, під час яких ділилися досвідом, отримували нові знання.

Планування контролю за станом освітнього процесу в дошкільному закладі було системним, відповідало річним завданням закладу та було спрямоване не лише на виявлення недоліків, а й на глибоке вивчення стану освітнього процесу з метою його удосконалення, надання своєчасної допомоги вихователям.

Вивчення стану життєдіяльності дітей  проводилось у вигляді контролю за освітньою-виховною роботою в дистанційному режимі.

Оперативний контроль передбачав перевірку дотримання правил дистанційної роботи, стан документації, рівень планування, дотримання виконання інструкцій воєнного стану.

Відповідно до річного плану роботи КЗДО протягом року проводилась ретельна робота з охорони життя та здоров’я дітей, та запобігання дитячого травматизму. Ці питання знаходяться на постійному контролі адміністрації дошкільного закладу, обговорюються на педагогічних радах, виробничих нарадах, батьківських зборах. Цьому сприяла розташована в батьківських сайтах і постійно поновлювана інформація щодо попередження різних видів травмування дітей, різноманітні форми роботи з дітьми в онлайн-режимі: заняття, бесіди, дидактичні ігри, цільові прогулянки тощо, за допомогою яких у дітей формувались уявлення про можливі небезпечні ситуації, відпрацьовувались стереотипи поведінки в умовах загрози та виникнення небезпечних ситуацій..

На достатньому рівні проводяться традиційні щорічні заходи: «Тиждень безпеки дитини», «Тиждень знань з основ безпеки дитини», «Місячник цивільного захисту», під час яких мали місце цікаві форми роботи з дітьми, батьками, працівниками з різних розділів безпеки життєдіяльності.

Оцінювання якості методичної роботи в 2022-2023 рр. показує, що робота колективу була сконцентрована навколо пріоритетних завдань:

- сприяти організації комунікації дітей та їхніх батьків з іншими членами громади;

 - створювати безпечний соціально-освітній простір;

- адаптувати освітній процес в умовах війни з урахуванням ситуацій, що склалися;

- добирати форми і методи взаємодії між учасниками освітнього процесу відповідно до конкретної ситуації кожного;

- володіти інформацією щодо ресурсного забезпечення освітнього процесу в умовах дистанційної роботи;

- володіти навичками організації та проведення онлайн-заходів;

- налагоджувати комунікацію з учасниками освітнього процесу в телефонному режимі, через листування електронною поштою тощо.

Рівень професійної компетентності є ключовим моментом у модернізації дошкільної освіти на сучасному етапі. Стратегічною метою методичної діяльності закладу дошкільної освіти є саморозвиток, самоосвіта, професійне вдосконалення педагогів, надання їм можливості розвивати свій творчий потенціал, опинитися в ситуації успіху, викликати та підкріпити позитивні емоції з метою активізації та мобілізації зусиль задля підвищення професійного рівня.

Серед завдань щодо роботи методичної служби з педагогічним колективом було зосереджено увагу на реалізацію завдань:

¾                   охорона і збереження здоров’я дітей, актуалізації завдань безпеки в умовах воєнного стану;

¾                   узгодження понять цінностей, вироблення єдиної педагогічної позиції;

 

¾                   сприяння створенню і підтримання творчого конструктивного середовища;

 

¾                   організація та педагогічна змістовна підтримка інноваційної діяльності педагогів;

¾                   створення умов для формування, розвитку, об’єктивної оцінки й широкого використання передового педагогічного досвіду через різний формат навчання дошкільнят;

¾                   використання різноманітних стимулів, способів ,платформ, організаційних рішень для підвищення кваліфікації педагогів;

¾                   якісна освіта для дітей з особливими потребами;

¾                   реалізація завдань роботи педагогічного колективу на 2022-2023 рр.

 

            Педагогічний  колектив  приділяє  значну  увагу  естетичному оформленню  групових  приміщень,  залу,  коридорів  дошкільного  закладу. Було відремонтовано кабінет практичного психолога, оснащено меблями та необхідними матеріалами.

           На  території  дошкільного  навчального  закладу  для  спостережень  за дикорослими   рослинами  висаджуються  рослини  у  куточок  лісу, посаджено город, плодові дерева та кущі, ягідники, діє екологічна стежина.

           Систематично оновлюються   квітники  на  групових  майданчиках.

У дошкільному закладі було проведено капітальний ремонт туалетів у двох групових приміщеннях.

           З метою покращення естетики приміщень були здійснені косметичні ремонтні роботи у всіх приміщення закладу дошкільної освіти,  зроблено санітарну  побілку  овочесховищ,  пофарбовано східцеві  марші.

          Утримання  та  влаштування  будівлі  та  території  закладу  відповідає  санітарним нормам устрою й утримання дитячих дошкільних закладів. 

              Педагогічний колектив дошкільного навчального закладу становить 15 осіб:

завідувач  –  1, вихователь  -  методист –  1, вихователів  –  12, психолог – 1.

За освітою:

вищою дошкільною освітою – 11,

з вищою педагогічною освітою – 12,

з середньою спеціальною освітою  – 3.

Мають кваліфікаційні категорії: 

спеціаліст вищої категорії - 1

спеціаліст І категорії – 3,

спеціаліст ІІ категорії – 3,

спеціаліст – 8.

             Атестація  педагогічних  працівників  у  дошкільному  закладі  проводиться

відповідно до ст.50 Закону України «Про освіту», р.6. ст.30 Закону України «Про

дошкільну  освіту»  та  Типового  положення  про  атестацію   педагогічних

працівників, затвердженого Міністерством освіти і науки України від 09.09.2022

року № 805, згідно перспективного плану на 5 років у зазначені терміни. Усі

документи до організації і проведенню атестації ведуться і оформляються згідно

з  установленими  термінами.  В  дошкільному  закладі  складений   перспективний

план атестації та курсової перепідготовки на 5 років.

           З  метою  реалізації  головних  завдань  адміністрацією  дошкільного навчального  закладу,  на  основі  діагностики  самооцінки  педагогів  та  оцінки адміністрації,  був  переглянутий  рівень  професійної  майстерності  педагогів, сплановані різні форми методичної роботи з кадрами, які забезпечили необхідний рівень  знань,  умінь  та  навичок  у  досягненні  мети. 

          У  2022 - 2023 навчальному  році  педагогічні працівники  проходили атестацію відповідно до перспективного плану атестації. Перенесли атестацію на 1 рік трьом вихователям.

          При програмно-методичному забезпеченні освітнього процесу у поточному році дошкільний заклад керувався Переліком навчальних видань, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в дошкільних навчальних закладах у 2023  -  2024 навчальному році, що розміщений на сайтах Міністерства освіти  і  науки  України  (https://goo.gl/17YmaJ);

Педагогічні  працівники  протягом  року відстежували  оперативну  інформацію  про  нові  програми,  посібники  та  іншу навчальну літературу, рекомендовану Міністерством для застосування в освітній роботі  з  дітьми,  публікації  у  фахових  періодичних  виданнях  та  на  зазначених вище сайтах.

          Достатньо   уваги  в  ДНЗ  приділяється  самоосвіті  педагогічних  працівників. Самоосвіта педагогів здійснюється  різнобічно,  включаючи  проходження  курсів  підвищення  кваліфікації,  участь  у  тренінгах  особистісного зростання,  систематичне  вивчення  методичної,  педагогічної  та  психологічної літератури,  публікацій  періодичних  видань.  Педагогічні  працівники  відвідують різні методичні заходи організовані на  онлайн -платформах. 

                Безпосереднє  керівництво  роботою  дошкільного  закладу  здійснює  його завідувач  Мерцалова Ю.С.,  яка  координує  роботу  всіх  служб  наказами  різного характеру. Книги  кадрових  наказів  і наказів з основної діяльності ведуться окремо. Розробка заходів щодо виконання рішень нормативних та інших документів ведеться своєчасно. На основі аналізу освітньої  роботи  визначаються  проблемні  завдання  колективу, формулюються теми нарад при завідувачу.

              Упродовж  2022 -2023  навчального  року  освітній   процес у дошкільному  закладі був спрямований на вирішення таких завдань:

 

·  Створювати належні умови для отримання дітьми якісної дошкільної освіти через компетентність і практичну готовність педагогів працювати в умовах реалізації особистісно орієнтованої моделі дошкільної освіти шляхом впровадження інноваційних педагогічних технологій з метою реалізації принципів гуманізації та індивідуалізації, інтегративності педагогічного процесу в дошкільному навчальному закладі. 1.

·  Удосконалювати психологічну, методичну та інформаційну підтримку всіх учасників освітнього процесу в ЗДО.

·  Консолідувати зусилля педагогів і батьків щодо формування соціальногромадянської компетентності дітей дошкільного віку, утвердження активної позиції громадянина, формування позитивного образу своєї країни, виховання ціннісного ставлення до своєї родини як частини українського народу, його історії, традицій, культури.

·  Удосконалювати роботу щодо формування математичної та мовленнєвої компетентностей дітей дошкільного віку шляхом упровадження інноваційних методик і технологій.

·  Сприяти подальшому налагодженню форми партнерської взаємодії з родинами вихованців через упровадження різних дистанційних ІКТ-форм спілкування з батьками.

·  Забезпечити створення умов безпечного освітнього середовища.

 

 

Для цього в дошкільному закладі було створено такі умови:

 

Ø      Працювали творчі групи, семінари, проводились засідання педрад;

Ø     Згідно  з  сучасними  педагогічними  вимогами  та  з   метою  забезпечення

гармонійного  та  різнобічного  розвитку  особистості  створені  розвивальні

середовища: природне, ігрове, інтелектуальне, предметне, соціальне.

 

         Науково-методичне  зростання  педагогічної  майстерності  вихователів

забезпечили такі форми методичної роботи:

 

Ø      Семінари та семінари – практикуми;

Ø     Протягом  навчального  року  з  метою  пошуку  нових  технологій,  форм  і

методів  роботи  у  дошкільному  закладі  діяла творча  група педагогів яка продовжили  працювати над такою темою: « Використання ІКТ- технологій у освітньому процесі дошкільного навчального закладу»

 

          Кількісний  та  якісний  аналіз  оцінювання  методичних  заходів,  проведених упродовж  навчального  року,  показав,  що  всі  вони  мали  науково-методичний  та пізнавальний  характер,  були  спрямовані  на  усунення  недоліків,  допущених  в питаннях організації освітнього процесу.  Педагогічний колектив ДНЗ протягом  2022  -  2023  навчального  року  впроваджував  у  практику  ефективні навчально  –  методичні  системи,  застосовував  нетрадиційні  підходи  до  роботи  з батьками,  впроваджував  інноваційні  форми  освітньої  роботи, реалізовував різноманітні проекти та авторські програми.

       

            Вивчення  готовності  дітей  старшого  дошкільного  віку  до  навчання  в школі,  а  саме  загального  розумового  розвитку  дитини,  її  уявлень  про  довкілля, рівня  сформованості  розумових  операцій  (узагальнення,  класифікація,  синтез, аналіз),  розвитку  зв’язного  мовлення,  мотивації  до  навчання  в  школі,  розвиток дрібної  моторики  руки у минулому навчальному році проводилося психологами ЗОШ.

У зв’язку з воєнними діями в країні моніторинг готовності старших дошкільників до навчання у школі у квітні не було проведено.

    

Керуючись документами, що регламентують діяльність ЗДО (Закони України «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства», «Про попередження насильства в сім’ї»), пріоритетним  завданням закладу дошкільної освіти протягом навчального року була  охорона життя дитини, реалізація якого сприяла  збереженню та зміцненню здоров’я малюків, давала поштовх до його формування та відновлення. Адже саме у цьому віці у дитини формуються основи здорового способу життя, норми безпечної поведінки, виховання дитини в дусі відповідального ставлення до власного здоров’я.

У полі зору роботи з батьками була просвітницька  робота з проблеми ведення здорового способу життя в сім'ї  (розроблені пам’ятки, виготовлені папки-ширми, проводились індивідуальні консультації.    

          З  метою  підвищення  рівня  психолого  -  педагогічної  культури  батьків, формування у них свідомого розуміння власної активної позиції у вихованні своїх дітей, а також заохочення батьків до участі в освітньому процесі, адміністрація та педагогічний колектив дошкільного закладу у 2022  –  2023  н. р. приділяли велику увагу:

Ø     Формуванню  тісного  взаємозв’язку  дошкільного  закладу  із  сім’єю, вивченню  особливостей  спілкування  у  сім’ях  з  метою  здійснення диференційованого підходу до кожного вихованця;

Ø     Проведенню  тематичних  консультацій,  бесід,  батьківських  зборів  у  всіх вікових групах;

Ø     Проведенню  оздоровчо  -  пропагандистської  роботи  з  батьками,  а  також пропагандистської роботи з питань прав дитини;

Ø     Особистісній  діагностиці  дітей  та  батьків  з  метою  вивчення  дитячо  –батьківських  відносин  з  подальшою  консультативно  –  корекційною роботою;

Ø     Роботі консультативного центру для батьків;

 

         З  метою  максимального  охоплення  дітей  п’ятирічного  віку  дошкільною освітою ЗДО пропонує:

 

Ø     консультації зі спеціалістами дошкільного закладу;

Ø     залучення до участі у святах та розвагах;

 

З  метою підвищення  психологічних  знань  щодо  розвитку  і  виховання  дитини  та спонукання  батьків  до  активної  співпраці  проводились  такі  форми  роботи  з батьками: групові та індивідуальні бесіди і консультації; виступи на батьківських зборах за темами: «Що таке «шкільна  зрілість»?  Як  підготувати  дитину  до  школи»,  «Засоби  ефективного спілкування  з  дитиною»,  консультування  з  питань  сімейного  виховання, забезпечення  прав  дитини  відповідно  до  міжнародного  та  національного законодавства  з метою  формування батьківської  відповідальності  та запобігання насильству  над  дітьми.  Підвищенню  ефективності  співпраці  з батьками  сприяла робота  консультативного центру,  яка  проводилась  за потребою і де піднімались актуальні для батьків питання. Також консультування батьків здійснюється через соціальні мережі.

Відповідно до норм військового стану основна робота з батьками проводиться дистанційно.

          Згідно  п.  2  ст.  11,  п.  2  ст.  19  Закону  України  «Про  дошкільну  освіту»   та

наказу  Сумської  облдержадміністрації  від  23.12.2003  №  603,  листа  міністерства

освіти  і  науки  України  від  17.12.08  №  1/9  –  811  «Про  здійснення  соціально  –

педагогічного  патронату»  дошкільним  закладом   здійснюється  облік   дітей .

       

           Всі  діти  5-  ти  річного  віку  100%   охоплені  дошкільною  освітою.  Всі діти від 6 до 7 років охоплені дошкільною та початковою освітою.

 

            У  дошкільному закладі здійснюється соціально  –  педагогічний  супровід   дітей-сиріт,  дітей,  що  мають  статус переселенців, дітей  з малозабезпечених та багатодітних сімей,  дітей  одиноких  матерів, дітей учасників АТО, та дітей учасників бойових дій  надається  психолого-педагогічна  консультативна допомога, проводиться просвітницька та профілактична робота з деструктивними сім’ями.

           Належну  увагу  адміністрація  закладу  приділяє  виконанню  Закону  України

«Про  охорону  праці».  Ознайомлення  працівників  дошкільного  закладу  з директивними  документами  щодо  охорони  праці  носять  системний  характер. Адміністрацією,  педагогічним  колективом  проводиться  певна  робота  щодо створення  безпечних  умов  життєдіяльності  та  профілактики  травматизму учасників  навчально-виховного  процесу,  планується  робота  зі  створення безпечних  умов  праці,  розроблені  заходи  щодо  попередження  дитячого травматизму.

           Медичне  обслуговування  в  дошкільному  закладі  передбачає  надання  дітям

допомоги  у  збереженні  здоров’я   та  профілактиці  захворювань,  у  системі здійснюється  огляд  дітей  лікарями  –  спеціалістами на базі ЦРЛ,  про  що  свідчать  записи  у дитячих  справах.  Медичний  кабінет  оснащений  необхідними  лікарськими засобами  для  надання  невідкладної  медичної  допомоги.  Для  ізоляції  хворої дитини у дошкільному закладі передбачений ізолятор, розташований на першому поверсі. 

            Харчування  в  ДНЗ  не  здійснювалось. 

              Дошкільний  заклад  співпрацює  з   відділом  освіти  і  науки  Ямпільської селищної ради,  інформаційно-методичним  центром,   Ямпільськими загальноосвітніми школами І – ІІІ ступенів № 1 та № 2 Будинком дітей  та  юнацтва,  краєзнавчим  музеєм ,  станцією  юннатів,  ДАЇ, МНС.  Співпраця  із соціальними  інститутами   дає  можливість  відчувати  і  розуміти  потреби сьогодення,  реагувати  на  них,  вносити  корективи  у  практичну  діяльність, розширювати  можливості  додаткових  освітніх  послуг,  залучати  до  роботи  з дітьми спеціалістів - професіоналів, забезпечувати наступність у співпраці.

 

 

 

Шановні відвідувачі! Ви можете переглянути новини закладу дошкільної освіти «Малятко» на сторінці у Facebook   «Малятко» смт. Ямпіль Сумської області. 

 

https://www.facebook.com/groups/216603378909451